Progress
1 / 3

Begär ett kvitto

Du kan begära ett kvitto för en resa fram till 24 månader efter att din resa har slutförts. Vi skickar kvittot till den e-postadress du använde när du bokade resan.

Observera att vi endast kan tillhandahålla kvitton för resor som har bokats på vår webbplats och inte för biljetter utfärdade av resebyråer. Vi kan dessutom inte ange företagsnamn på kvitton.

Bokningsuppgifter

* Obligatorisk uppgift

Utresedatum: undefined
Utresedatum: undefined
Bokningsreferens: undefined

Fyll i dina bokningsuppgifter nedan.

Fyll i de följande fälten för att fortsätta
  • Bokningsreferens:

    Det gick inte att verifiera din bokningsreferens. Kontrollera att du har rätt bokningsnummer genom att titta på din e-biljett eller resplan som du fick via e-post eller logga in i SAS app och kontrollera din flyglogg. För kommande flygningar kan du dessutom se bokningsreferensen i ”Hantera min bokning”. Observera att din bokningsreferens består av sex tecken. Kontakta kundtjänst via chatt eller telefon om du fortfarande behöver hjälp


Ange ett giltigt datum
Ange ett giltigt datum
Ange din bokningsreferens

Fyll i alla obligatoriska fält

Kontaktuppgifter

* Obligatorisk uppgift

E-postadress:

Ange den e-postadress som användes när du gjorde bokningen.


Lägg till en giltig e-postadress

Fyll i alla obligatoriska fält

Ta reda på mer om hur SAS hanterar dina personuppgifter genom att läsa vår integritetspolicy

Fyll i alla obligatoriska fält