Förlopp1 / 4

Be om ett kvitto

Fyll i detta formulär för att få kopior av biljetter och eventuella inköp ombord som du har gjort på vår webbplats, i SAS app eller via SAS kundservice.

Du kan få ett kvitto upp till 24 månader efter att du har slutfört din resa. Vi skickar det till e-postadressen i din bokning, men om du vill att det ska skickas till en annan adress behöver du bara uppdatera e-postadressen under Mina resor innan du skickar en förfrågan. Kontakta SAS kundservice om du behöver hjälp

Bra att veta:

  • Du kan få kvitton för köp som har gjorts direkt via SAS (webbplatsen, appen eller kundservice)

  • Kvitton är inte tillgängliga för biljetter som har utfärdats av resebyråer

  • Företagsnamn får inte ingå på kvitton

  • Det kan ta minst 2 dagar att få kvitton för inköp ombord

Typ av kvitto

* Obligatorisk uppgift
Vilken typ av kvitto begär du?
Vilken typ av kvitto begär du?