Begär ett kvitto
Begär ett kvitto för inköp ombord och biljetter som har köpts online, via SAS app eller från SAS Customer Service.
För biljetter du köper på vår webbplats kan du begära ett kvitto upp till 24 månader efter att din resa har slutförts. Vi skickar kvittot till den e-postadress du använde när du köpte biljetten.
Observera att vi endast kan tillhandahålla kvitton för biljetter som har köpts på vår webbplats och inte för biljetter utfärdade av resebyråer. Vi kan dessutom inte ange företagsnamn på kvitton.
Observera att vid köp ombord kan det ta upp till två dagar eller mer efter inköpet innan dina kvitton blir tillgängliga.
Typ av kvitto
Begär ett kvitto
Apple Pay eller Google Wallet? Om du tryckte på din enhet för att betala kommer de fyra sista siffrorna skilja sig från siffrorna på ditt kreditkort. Ta reda på hur du hittar de korrekta fyra sista siffrorna för Apple Pay eller Google Wallet.
Kontaktuppgifter
* Obligatorisk uppgift
Ange den e-postadress som användes när du gjorde bokningen.
Ta reda på mer om hur SAS hanterar dina personuppgifter genom att läsa vår integritetspolicy