SAS använder cookies för att förbättra din upplevelse och för att göra ditt besök på vår hemsida så trevligt som möjligt. Vissa cookies är tekniskt nödvändiga för att webbplatsen ska fungera och är därför alltid aktiverade. Vi använder även cookies för att kunna analysera dina intressen baserat på sökningar och andra beteenden under ditt besök på webbplatsen.
Genom att klicka på ’Jag accepterar’ samtycker du till alla våra cookies. Vänligen observera att din upplevelse kan komma att påverkas om du väljer att inte acceptera samtliga cookies, samt att områden och funktioner på webbplatsen eventuellt inte kommer fungera korrekt.
I Cookie inställningar kan du ge ett kontrollerat samtycke. Läs mer om hur vi använder cookies och hur du ändrar dina inställningar i vår Cookiepolicy
Oroa dig inte om du har flugit, hyrt bil eller bott på hotell och glömt bort att ange ditt EuroBonus-nummer. Du kan göra det här.
Om du upptäcker att de poäng du tjänade inte har satts in på ditt EuroBonus-konto, eller om du glömde att ange ditt EuroBonus-nummer vid bokningstillfället eller inköpet, kan du enkelt registrera de poäng som saknas i efterhand.
Gå inte miste om värdefulla poäng. Du kan registrera saknade poäng upp till sex månader efter inköpet. Om du är ny medlem i EuroBonus kan du registrera poäng för flygningar som har ägt rum inom 30 dagar innan du gick med.
Observera att det kan ta upp till åtta veckor innan dina poäng har rapporterats och registrerats.
Best Western Hotels
Elite Hotels
First Hotels
Hotels.com
Radisson hotel group (art'otel, Park Inn Hotels, Park Plaza Hotels, Radisson Hotels & Resorts, Radisson Blu Hotels, Radisson, Edwardian Blu London, The May Fair Hotel)