Vouchers och presentkort
Formulär och intyg
Hantera allt som är relaterat till din resa, både före och efter resan, med hjälp av länkarna nedan. Du kan dessutom se alla dokument du behöver fylla i för din resa.
Om du behöver ett dokument för försäkringsändamål kan du få ett intyg för flygförsening genom att ange dina bokningsuppgifter.
Begär ett kvitto för inköp ombord, tilläggstjänster och biljetter som har köpts online, via SAS app eller SAS Customer Service.
Fyll i formuläret för medicinsk information (MEDIF) för att få bekräftelse på att du är tillräckligt frisk för att flyga.
Fyll i detta formulär för att ta med egen syrgas eller koncentrator ombord.
Om ni reser i en grupp med minst tio personer kan ni göra en gruppbokningsförfrågan.
Om du inte har fått EuroBonus-poäng för en nyligen genomförd SAS- eller partnerflygning kan du ansöka om dem här.

Följ statusen för ditt flyg i realtid. Ange städer eller flygnummer för att kontrollera om det förekommer förseningar eller inställda flygningar.
Kontrollera flygstatus

Hjälp oss att bli bättre! Lämna feedback eller rapportera ett problem.
Lämna FeedbackBra att veta

Oavsett om du behöver boka om dina resdatum eller uppdatera resenärens namn har vi all information du behöver.

Om du inte kan resa och behöver avboka din resa kan du ha rätt till återbetalning. Nedan följer information om reglerna för återbetalning av biljetter och om hur du ansöker om återbetalning.

Om din flygning har ställts in av SAS kommer vi att göra vårt bästa för att ta hand om dig och hålla dig informerad.

Om din flygning är försenad kommer vi att informera dig så snart som möjligt via email och vår app baserat på kontaktuppgifterna i din bokning. Om din flygning är kraftigt försenad och du väljer att inte resa kan du ha rätt till ersättning.

Det här är det du behöver känna till om du förlorade något under resan med oss eller på flygplatsen.