Behöver du assistans?
Innan du kontaktar oss rekommenderar vi att du besöker vår Customer Service-portal eller läser vårt avsnitt med frågor och svar, där det går snabbt att hitta de svar du letar efter.
Om du vill kontrollera, boka om eller avboka en bokning är det snabbaste alternativet att logga in på Mina bokningar.
Behöver du fortfarande hjälp? Du får gärna börja chatta med oss! Om du inte hittar det du söker kan du alltid ringa oss. I syfte att säkerställa snabbare service bör du ha din bokningsreferens, ditt betalkort eller EuroBonus-nummer till hands.
Ingen väntetid
Här kan du skicka en förfrågan eller fylla i uppgifter för ett intyg.
Kortare väntetid
Vår chattbot Ture kan hjälpa dig dygnet runt med de vanligaste frågorna. Om Ture inte kan hjälpa dig, kan du chatta med vår kundservice.
Längre väntetid
Kontakta oss genom att ringa SAS Customer Service eller vår hjälplinje för EuroBonus Guld/Diamond om du är en medlem.