
We are Scandinavia
I Skandinavien har vi höga förväntningar. Vi skapar design som står sig över tid, levererar världsberömda matupplevelser och formar samhällen där livet helt enkelt fungerar. Med detta som standard blir även våra förväntningar på allt annat höga. Proudly serving the toughest crowd.
Proudly serving the toughest crowd

Proudly serving the thoughest crowd
Som Skandinaviens flygbolag behöver vi imponera på dem som inte låter sig imponeras särskilt lätt, en utmaning vi stolt tar oss an. Här är några av sätten vi gör det.

Njut av SAS Lounge
I SAS Lounge börjar resan på bästa sätt, redan innan du stigit ombord. Kliv in i lugnet, skåla in semestern eller skicka de där sista mailen innan dagen är slut. Här kan du koppla av, i lugn och ro, med mat och dryck i en atmosför som alltid känns som hemma.

Skippa kön med SAS Fast Track
Med SAS Fast Track går det lite snabbare, samtidigt som det känns lugnare. En separat kö gör att du smidigt tar dig igenom säkerhetskontrollen och får mer tid hemma, eller på flygplatsen.

Resa med familj
Att flyga med små barn kan göra de lugnaste föräldrar stressade. Att resa med SAS ska alltid kännas tryggt, enkelt och smidigt. Från bokning till landning. Vi ser till att ni får sitta tillsammans ombord och att det finns mat som passar även de yngsta. Dessutom är vår personal ombord alltid redo att erbjuda en extra hand, när dina är fulla.
Varför vi valde Joel
"Att Joel Kinnaman frontar vår nya kampanj känns som en självklar match. Efter många år utomlands har han sett det mesta, men han kan ändå vittna om att det är något speciellt med sättet vi gör saker på i Skandinavien."
- Helene, VP Marketing, SAS