Progress
1 / 7

Återbetalning på grund av dödsfall i familjen

Vi beklagar nyheten om dödsfallet. Vi hjälper dig att avboka din resa och med återbetalning av dina biljetter. För att du ska kunna få en återbetalning måste bokningen ha gjorts innan dödsfallet inträffade. Om en nära familjemedlem avlider kan du avboka en resa som har bokats direkt hos SAS genom att ladda upp dödsattesten. Om du bokade via resebyrå ska du kontakta dem i stället. Du måste dessutom tillhandahålla officiella dokument som visar relationen mellan dig och den avlidna personen. Observera att SAS måste spara all dokumentation som är relaterad till detta under minst två år.

Avbokningsuppgifter

* Obligatorisk uppgift

Bokade du din resa via en resebyrå?


Vill du avboka hela bokningen?


Vill du avboka alla resenärer på din bokning?


Fyll i alla obligatoriska fält

Resenärer

Lägg till de resenärer vars resor du vill avboka.
Du kan inte lägga till fler än nio resenärer i taget.

Fyll i alla obligatoriska fält

Bokningsuppgifter

* Obligatorisk uppgift

Bokningsreferens: undefined

Fyll i dina bokningsuppgifter nedan.


Ange din bokningsreferens

Fyll i alla obligatoriska fält

Kopia av dödsattesten

* Obligatorisk uppgift

Bilagor:

Gå vidare genom att ladda upp en kopia av dödsattesten och officiella handlingar som visar ditt förhållande till den avlidna personen.


Du kan endast ladda upp filer i formaten .jpg, .jpeg, .png och .pdf. Den maximala filstorleken är 5 MB.

Ladda upp en dödsattest

Fyll i alla obligatoriska fält

Kontaktuppgifter

* Obligatorisk uppgift

Namn:
E-postadress:

Ange den e-postadress som användes när du gjorde bokningen.


Lägg till ett förnamn
Lägg till ett efternamn
Lägg till en giltig e-postadress

Fyll i alla obligatoriska fält

Ta reda på mer om hur SAS hanterar dina personuppgifter genom att läsa vår integritetspolicy

Fyll i alla obligatoriska fält