Vad innebär de olika statusmeddelandena i det e-postmeddelande jag fick när jag skickade in mitt klagomål?

När du klickar på länken i e-postmeddelandet visas följande statusmeddelanden (din aktuella status är markerad):

  • Feedback skickad – detta innebär att din feedback har skickats utan problem.

  • Ärende registrerat – detta innebär att ärendet har registrerats och fått ett ärende-ID. Obs! Det kan, beroende på situationen, ta några veckor innan vi kan handlägga ditt ärende.

  • Ärende under handläggning – en handläggare arbetar med ditt ärende och kommer att kontakta dig så snart som möjligt.

  • Väntar på kunden – vi väntar på ytterligare information från dig.

  • Ärende avslutat – ditt ärende har slutförts och stängts. Svara på e-postmeddelandet från SAS Customer Service om du har ytterligare frågor. Se till att ditt ärende-ID är angivet i ämnesfältet.

Populära frågor