Thon Hotels ingår i Olav Thon-koncernen som har hotell i Norge, Sverige, Danmark, Bryssel och Rotterdam. Hos oss hälsas du alltid välkommen med ett leende och en strävan efter att göra din dag ännu bättre. Som EuroBonus-medlem kan du tjäna och använda dina EuroBonus-poäng när du bor på Thon Hotels.
Du kan tjäna 500 Bonuspoäng per natt, dock med undantag för kostnadsfria nätter, bonusnätter, personal- och besättningspriser, sponsorpriser och avtal med Thon Hotels, såväl som på bokningar som görs via externa webbplatser.
Kom ihåg att lägga till ditt EuroBonus-nummer när du checkar in för att kunna tjäna poäng på din hotellvistelse. Observera att du endast kan tjäna poäng när du bokar direkt hos Thon Hotels. Du kan inte tjäna poäng på specialerbjudanden eller bokningar som görs via en extern webbplats (t.ex. Hotels.com och Expedia såväl som vår egen SAS-webbplats som drivs av hotels.com).
Det kan ta upp till sex veckor efter din vistelse innan poängen sätts in på ditt konto.
Du kan använda dina EuroBonus-poäng på hotellvistelser på alla Thon-hotell när du bokar minst två dagar i förväg på vår hotellbokningsplats.
Hotell som är markerade med ”EuroBonus Best Deal” anger hotell som ger dig mest värde för dina poäng. Priset anges per natt för ett standardrum med frukost för en eller två personer. Erbjudandet gäller för högst ett rum/en bokning för upp till två personer (om du reser med barn ska du välja två vuxna). Om du vill ha fler än ett rum måste du göra en separat bokning för andra rum.
Du kan registrera saknade poäng upp till sex månader efter den dag du checkade ut, förutsatt att du var en EuroBonus-medlem under din vistelse. Skicka ett e-postmeddelande till deras medlemstjänster (inklusive ditt namn och EuroBonus-nummer och kvittot från hotellvistelsen). Observera att det kan ta upp till åtta veckor innan dina poäng verifieras och sätts in på ditt konto.