sök

FÖRSLAG

  • loader Inget annat innehåll att visa
Shangri-La Hotels & Resorts
Hotell

Shangri-La Hotels & Resorts

  • cl--info-circle

    Shangri-La Hotels & Resorts är inte längre en SAS-partner från och med den 1 april 2021. Du kan registrera saknade poäng fram till den 1 oktober 2021.

Tjäna poäng

Du tjänar 500 Extrapoäng på alla Shangri-La Hotels och Traders Hotels, på alla priser utom priser för personal och besättningar, turer, konferenser och resebyråer, på hotellets specialpriser eller på bokningar som görs via tredje parters webbplatser. Du kan inte tjäna poäng på biljetter eller vouchers som har köpts men inte använts. Ange ditt EuroBonus-nummer när du checkar in, så kommer dina poäng att sättas in på ditt konto inom 3–6 veckor.

Registrera saknade poäng

Om dina poäng inte har registrerats måste du skicka in en kopia av din hotellräkning som tydligt visar ditt namn, hotellets namn och plats, in- och utcheckningsdatum tillsammans med ditt namn och EuroBonus-medlemsnummer via e-post.

Kontakt

E-post: ebretro@sas.se