EuroBonus


Svenska
Change

Nyhet! Kom längre med EuroBonus-poäng på dina banktjänster

Välkommen Skandia

Det räcker med att leva som vanligt för att samla EuroBonus-poäng. Faktum är att du nu kan få poäng på de flesta av Skandias banktjänster, från bankkort till bolån. Ju fler tjänster du använder desto fler poäng får du.

Skandia, vår nya bankpartner i Sverige

Skandia arbetar för att göra din vardag enklare och din framtid tryggare och som första och enda bank i Sverige nu partner till SAS EuroBonus, vilket innebär att du nu kan tjäna Extrapoäng även på dina bankaffärer. Att du dessutom kan förenkla din ekonomiska vardag, är mer att betrakta som en bonus.

Allt som krävs för att tjäna 3000 Extrapoäng på din vardagsekonomi är att du är bankkund i Skandia och att du tecknat deras Vardagspaket. Erbjudandet gäller från den 8 maj 2014*.
Att bli bankkund i Skandia med Vardagspaketet innebär att du har ett kostnadsfritt Allt i Ett-konto där din lön, pension eller motsvarande regelbundet sätts in, samt att du har ett Visa bankkort kopplat till kontot (utan avgift de första året, därefter 20 kr/mån).
  • Du har ett kostnadsfritt Allt i Ett-konto hos oss där din lön, pension, studiemedel eller motsvarande sätts in.
  • Du har ett Visa bankkort kopplat till kontot (fritt första året, därefter 20 kr/mån).
* Erbjudandet gäller endast vid nytecknade av Skandias Vardagspaket.

Så många Extra-poäng blir det när du tecknat Skandias Vardagspaket

  Visa Bankkort (ingår i vardagspaketet)
5 poäng/100 kr
  Visa Betal- och kreditkort (utan årsavgift)
10 poäng/100 kr
  Bolån
1250 poäng/år
  Privat Pensionssparande* 1500 poäng/år
  Långsiktigt sparande** 1750 poäng/år


* Privat pensionssparande beräknat minikapital totalt 100 000 kr eller lägsta insättning totalt 1000 kr/månad i pensionsförsäkring eller IPS.

** Långsiktigt sparande beräknat minikapital totalt 100 000 kr eller lägsta insättning totalt 1000 kr/månad i privatägd kapitalförsäkring, investeringssparkonto (ISK) eller värdepapperdepå.

Läs mer och kom igång direkt på skandia.se/eurobonus

 

Registrera saknade poäng

Om du av någon anledning inte blivit tilldelat poäng för någon produkt som ingår i Skandias erbjudande efter anslutning skett, har du som medlem rätt att retroaktivt få tillbaka dessa upp till sex månader. Kontakta Skandia på e-post kundservice@skandiabanken.se eller telefon + 46 771 55 55 00. Du behöver ange medlemsnummer, namn, datum och eventuellt ha fakturan redo. Skandia kommer sen att föra över poängen till ditt konto.
 

Scandinavian Airlines © 2014

| Regler & villkor | Sajtkarta | SAS Group | Kontakt | Om oss | För resebyråer | Nyhetsbrev | Cookies
Star Alliance