Allt om resan


Svenska
Change

SAS Customer Care
- hör av dig, vi hjälper gärna till

SAS Customer Care


INNAN AVRESA


  • Har du frågor inför resan? Ring oss så gör vi allt vi kan för att hjälpa dig.

BAGAGE


  • Försenat eller skadat bagageVi bryr oss om dina ägodelar.
    Klicka här om ditt bagage är försenat. Klicka här om ditt bagage är skadat.

KVARGLÖMT OMBORD


  • Har du glömt en barnleksak ombord eller något annat? Klicka här



ÅTERBETALNING


  • Här kan du ansöka om återbetalning för helt eller delvis outnyttjade biljetter – under förutsättning att de är återbetalningsbara.



EUROBONUS


  • Vi förstår att du inte kan känna till allt om EuroBonus. Men det gör vi! Du kan läsa mer här.



TEKNISKT FEL


  • Har du tekniska problem? Berätta vad det handlar om här så gör vi vårt bästa för att åtgärda det.

RIS OCH ROS


  • Är du nöjd? Vill du klaga? Rätt till ersättning? Berätta vad du tycker här – vi vill gärna veta mer för att kunna förbättra oss.

OM DU HAR IDÉER


  • Bra! Dela med dig till oss av dina goda idéer för flygbranschen! Stort tack!

 

 

Här kan du ansöka om återbetalning för helt eller delvis outnyttjade biljetter – under förutsättning att de är återbetalningsbara.
 

Scandinavian Airlines © 2014

| Regler & villkor | Sajtkarta | SAS Group | Kontakt | Om oss | För resebyråer | Nyhetsbrev | Cookies
Star Alliance